צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תביעת רשלנות נגד המעביד עקב תאונת עבודה

    אין ספק כי למעביד אחריות כבדה לשלומו ובריאותו של העובד ועליו להקפיד היטב לתנאי עבודה הולמים, להדרכה נאותה ולסיוע מתאים בעת הצורך.

    הדברים אינם פשוטים כפי שהם נראים וזאת משום שעל העובד להוכיח רשלנות מטעם המעסיק.

    לדוגמא כאשר מעביד דורש מעובד לבצע עבודה מסוכנת, ללא הדרכה מתאימה בעניין כללי בטיחות וללא מתן ציוד מגן מתאים, ובגלל אחת הסיבות האלה העובד נפצע בתאונת עבודה אזי יש כאן רשלנות.

    חובה זאת מתבטאת, בין היתר, בפיקוח ואכיפה של תקנות הבטיחות בעבודה, החובה להדריך את העובד באשר לצורת עבודה בטיחותית , אספקה של אמצעי מיגון, הקפדה על תקינותם, הקפדה על תקינות הציוד אתו עובד העובד והחובה לאיתור וסילוק מפגעים ממקום העבודה.

    הפרה של חובות אלו, כולן או מקצתן, שבגינה נגרמת תאונת עבודה, מקימה חבות של המעביד לפצות את העובד בגין נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונת העבודה. במידה והמעסיק היה רשלן, נפגע עבודה יכול לתבוע פיצויים מחברת הביטוח המבטחת את מעסיקו.

    כמו כן, בפני הנפגע האפשרות לתבוע פיצויים מכוח פוליסת תאונות אישיות /ביטוח חיים או ביטוח מנהלים הכוללת לרוב הרחבת כיסוי עקב אובדן כושר עבודה או נכות כתוצאה מתאונה.

    משרד עו"ד אורית פז בעל ניסיון רב שנים בתחום זה, אנו נפעל למענכם בכל המישורים, אל מול מקום העבודה וגם אל מול המוסד לביטוח לאומי. אלה הם מקרים מורכבים לא מעט, ובליווי משרדנו תגיעו להצלחה משפטית ולפיצויים המגיעים לכם.