צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לתביעות ביטוח לאומי

    עורך דין תביעות ביטוח לאומי

    עורך דין תביעות ביטוח לאומי מטפל בלקוחות בנושאים שונים מול המוסד הנ"ל. החשובים והמורכבים ביניהם הם אלו אשר בהם האדם המבקש נזקק לתמיכה כספית ואחרת עקב נכות, מחלה, תאונה קשה ועוד. כל מי שאינו בקיא בהתנהלות מול המוסד חייב עזרה מקצועית אשר תשפר סיכוייו לזכות בכספים ובתמיכה אחרת. כל תביעה כרוכה בתהליך ארוך ומורכב. עו"ד אורית פז מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    עורך דין תביעות ביטוח לאומי – ליווי צמוד

    עורך דין תביעות ביטוח לאומי יכול ללוות את הלקוח בכל התהליך מול המוסד. כך בגין תאונות דרכים או עבודה או מחלה קשה בהם הוא הפך לנכה, בעת שהוא הפך לסיעודי ובהזדמנויות אחרות. המעורבות של עו"ד חשובה כבר ברגע שבו מבינים שמדובר באירוע קשה ומורכב. כאן הוא יכול להשיא עצות נכונות על דרכי ההתנהלות מול נציגי המוסד לביטוח לאומי. קיימים מקרים בהם הטיפול בו אינו נעשה כנדרש, אחרים בהם הפיצוי הכספי אינו מתגמל כראוי בהתאם לחומרת הבעיה. עורך דין המתמחה בנושא יכול לייצג היטב ולתבוע את הזכויות הסוציאליות והאחרות המגיעות בכל מקרה ומקרה. קיימים שלבים בתהליך ביניהם: קביעת נכות זמנית, זימון לוועדה רפואית, קביעת נכות קבועה וכן הלאה.

    מחלוקות

    מחלוקות עלולות לפרוץ עקב אי הסכמות לעניין קביעת דרגת הנכות והפיצוי עקב כך. עורך הדין ינסה לפתור או למזער אותם על ידי התכתבויות והגשת עררים. במידה והדבר אינו עולה, אזי הוא יפנה לבית הדין על מנת לקבל ממנו סעד. כאן הוא יציג מסמכים רפואיים ואחרים, יביא עדויות, יציג תקדימים משפטיים במקרים דומים ועוד. כל סכום כסף שיצליח להשיג עבור לקוחו יסייעו לו בשיקום ובניהול אורח חיים סביר.

    משרד מסודר ובעל יעילות מוכחת

    עו"ד אורית פז הינה בעלת משרד המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת לטובת אחרים.

    עורך דין תביעות ביטוח לאומי