צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ייצוג בוועדות רפואיות

    ייצוג בוועדות רפואיות ביטוח לאומי

    ייצוג בוועדות רפואיות ביטוח לאומי מבטיח התנהלות נכונה. החשיבות של נוכחות עורך דין מנוסה חשובה בגלל שהוא יכול לדבר בשם הלקוח ולהציג את הבעיות הרפואיות מהם הוא סובל. הוא יודע איך לענות על השאלות המורכבות. הכרה בנכות או בבעיית המבקש תוביל לקבלת קצבאות וסיוע כספי ואחר. עו"ד אורית פז מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

    ייצוג בוועדות רפואיות ביטוח לאומי – בליווי מסמכים נדרשים

    ייצוג בוועדות רפואיות ביטוח לאומי חייב להיעשות לאחר הכנות מוקדמות והמבקש זכאי לליווי עורך הדין המדבר בשמו. יש צורך להביא מסמכים רפואיים ואחרים המעידים על טיפולים שונים ו/או משלימים, הישיבה כוללת רופא מקצועי מטעם המוסד לביטוח לאומי. היא מתחילה בהצגת המבקש. הוא יישאל על מצבו הגופני והנפשי ושאלות רלוונטיות אחרות. למעשה, הוא יצטרך בתוך פרק זמן קצר לטעון טענותיו ולהציג מסמכים רפואיים רלוונטים המעידים על מצבו הרפואי. במקרים רבים, נוצר לחץ, עלול להיות שהוא לא יצליח להתבטא כהלכה וישכח לציין טיעונים חשובים ומנצחים. בגלל הסיבה הזאת, ואחרות נוספות, יש רצון וצורך בעורך דין היודע להגיב היטב ולהציג בפני הוועדה הרפואית את הטענות הרפואיות. הוא מכיר את התנהלות הוועדה ויודע לנווט היטב מולה. לאחר שהמבקשים מסיימים עדותם ולאחר עזיבתם יקבע הרופא את אחוזי הנכות על פי ספר הליקויים הקיים. במקרים חמורים, הוא עלול להחליט שכלל לא קיימת נכות.

    החלטה חשובה

    החלטת הוועדה היא בעלת משקל ומשמעות חשובים. על פיה ועל פי דרגת הנכות הנקבעת יקבל הנכה את הקצבה החודשית לכל חייו. ההחלטה אף יכולה לשמש כבסיס להגשת תביעה מול חברות ביטוח פרטיות המבטחות תאונות דרכים ועבודה שבגללן נפגע האדם. כל קצבה או סכום כסף אחר הנפסק ללקוח יכול לסייע לו לשיקום חייו ולניהול אורח חיים נורמטיבי.

    שירות ממשרד בעל תשתית איכותית

    עו"ד אורית פז הינה בעלת משרד המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, מחירים נוחים, ליווי שוטף ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח להעמיד את התשתית האיכותית הקיימת במשרדה למתן שירות לאחרים.

    ייצוג בוועדות רפואיות ביטוח לאומי