צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין נכות כללית

    עורך דין נכות כללית מייצג לקוחות אשר הפכו לנכים עקב תאונות ,מחלות  או מצב רפואי קשה . מטרת הייצוג הינה, לרוב, הגשת תביעות מול המוסד לביטוח לאומי וייצוג בוועדות המטרה היא קבלת סכומי כסף בגין סבל והפציעה, וכן, קבלת קצבת נכות. בכל מקרה, מדובר על תהליכים מורכבים הדורשים מיומנות וידע בוועדות הרפואיות על מנת שהמבוטח יקבל את קצבה שמגיעה לו. עו"ד אורית פז מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

    עורך דין נכות כללית – יעיל ומוכשר

    עורך דין נכות כללית מנצל את כישוריו ויכולותיו המקצועיות כדי לייצג בצורה המיטבית כל לקוח. הוא יקבל לידו את התיק וילמד אותו. הוא יתדרך את הלקוח להביא את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטים ואם חסרים כאלו הוא יבקש ממנו. לבצע בדיקות ספציפיות על מנת לקבל את הנכות המקסימאלית ובכך להבטיח קבלת קצבה לכל החיים מביטוח לאומי בנוסף עו"ד מייצג ומלווה בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי על מנת שהלקוח יקבל את הנכות שמגיעה לו וקצבה לכל החיים.

    טיפול בעת מחלוקות

    מחלוקות עלולות לצוץ בגלל אי הסכמות על נושאים שונים. כך, לגבי הנכות עצמה, האחוזים שנקבעו, הפיצוי הכספי ועוד. עורך הדין יגיש ערר לביטוח לאומי במידה ולא מתקבלות הסכמות אזי שמורה לו הזכות להגיש תביעה לבית הדין  כדי לקבל ממנו סעד. הוא יטען לטובת לקוחו וכל סכום כסף שישיג עבורו יסייע לו בשיקום חייו.

    עו"ד נכות כללית בעלת המלצות

    עו"ד אורית פז הינה בעלת משרד המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ מקיף, מחירים נוחים, ליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. היא תשמח לשרת נוספים.

    עו"ד נכות כללית בעלת המלצות