צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הגשת תביעה לביטוח לאומי

    עו"ד תביעות נגד ביטוח לאומי

    הגשת תביעה לביטוח לאומי נעשית לטובת קבלת פיצוי כספי, עקב מחלה, תאונה או מצב רפואי קשה. היא נדרשת במקרים מורכבים כמו סיעוד, נכות ועוד. יש צורך להכין תביעה מסודרת עם מסמכים רפואיים מפורטים.  היא דורשת ליווי צמוד והכנה לוועדה רפואית.

    הגשת תביעה לביטוח לאומי – מנומקת ועם תיעוד

    הגשת תביעה לביטוח לאומי נעשית בנסיבות שונות. כך לאחר תאונת דרכים או עבודה בהן התברר כי הנפגע נפגע קשה או נותר נכה. בנסיבות אלו הוא זקוק לקצבה חודשית וגם לפיצוי כספי על הפגיעה והסבל שנגרם לו. מקרה אחר הוא כאשר האדם הופך לסיעודי או כאשר הוא סובל ממצב רפואי קשה או מחלה ואינו יכול לעבוד עקב כך. משמעות הדבר שאינו יכול לתפקד לבדו וחייב סיוע של  מטפלים. ככל שהבעיה חמורה, כן הוא יזדקק למטפל צמוד. בשלב הבא בודקים נציגי המוסד לביטוח לאומי את התביעות. במקרים של נכות יהיה צורך בוועדה רפואית בפני מומחים. היא זאת המחליטה אם קיימת נכות קבועה ובאיזו דרגה. להחלטה הנ"ל חשיבות רבה ועל פיה נקבעת הקצבה החודשית  או הסכום החד פעמי.

    תביעות לבית הדין

    תביעות בשלב מתקדם נעשות לבית הדין כדי לקבל סעד ממנו. מחליטים עליהן רק לאחר שמוצו כל ההליכים הקודמים בעררים מול המוסד לביטוח לאומי. כל סכום כסף שיינתן ללקוח יסייע לו בשיקום חייו, בניהול אורח חיים נורמטיבי וכדומה.

    משרד בעל מוניטין

    עו"ד אורית פז הינה בעלת משרד המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ מפורט לכל לקוח מתלבט, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתעדכנות בחוקים ותקדימים חדשים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים ועוד. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת שברשותה לטובת נוספים.

    עו"ד תביעות נגד ביטוח לאומי

     

    תביעה נגד ביטוח לאומי

    תביעה נגד ביטוח לאומי מוגשת לטובת קבלת פיצוי כספי או תמיכה אחרת הנדרשים בנסיבות שונות. כך לאחר תאונות דרכים או עבודה או מחלה קשה , במקרים סיעודיים ועוד. במקרים של מחלוקות יש צורך להתדיין מול נציגי המוסד הנ"ל. כאשר אין הסכמות ניתן להגיש תביעה לבית הדין כאשר כל תביעה כרוכה בתהליך ארוך ומורכב. עו"ד אורית פז מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

    תביעה נגד ביטוח לאומי – מורכבת מאוד

    תביעה נגד ביטוח לאומי נחשבת למורכבת מאוד בגלל שיש צורך להגישה היטב. כך, לתאר את המקרה הנידון, להסביר לגבי נחיצות הפיצוי, לצרף מסמכים רפואיים תומכים בליקויים, ולבסוף, למצות את זכויות הנפגע . היא חייבת להיות מוצדקת ומבוססת אחרת היא תידחה. הרצון והצורך הוא לנמק את הדרישה הכספית המבוקשת על פי הקריטריונים החוקיים הנדרשים ומסמכים רפואיים תומכים. צריך לזכור כי מדובר בתהליך ארוך שלעיתים עלול להתיש. במקרים של נכויות עקב תאונות עבודה או דרכים יש מספר שלבים. הראשון הוא קביעת נכות זמנית. לאחריו, יהיה זימון הנפגע לוועדה רפואית ורק בסופה יוחלט אם הוא הופך לבעל נכות קבועה. במקרים של סיעוד יש צורך לעמוד בקריטריונים הקבועים בחוק, בתשאול ובבדיקה של מומחים רפואיים מטעם המוסד. עורך דין המתמחה בנושא יכול ללוות בכל אחד מהמקרים והשלבים.

    ניהול תביעה כולל בבית הדין

    תביעה תוגש במידה והבקשות לפיצוי לא יתקבלו לפי שביעות רצון הנפגע, אזי המשמעות היא שצצות מחלוקות שיש לגשר עליהן. כאן ילך עורך הדין מהקל אל הכבד. ראשית בערר לביטוח לאומי . לאחר שכל זה לא עוזר הוא יכול להגיש תביעה לבית  הדין  לקבלת סעד ממנו. כאן הוא יטען לטובת לקוחו על מנת שהוא יפסוק לטובתו.

    משרד עם עורכת דין מוכשרת

    עו"ד אורית פז הינה בעלת משרד המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי שנלווה אליו יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל מתלבט, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת לטובת אחרים.

    תביעה נגד ביטוח לאומי