צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פגיעה בעבודה ביטוח לאומי

    ביטוח לאומי פגיעה בעבודה

    פגיעה בעבודה ביטוח לאומי מטפל במקרים קשים העלולים לגרום לנכות או למוות. בכל סיטואציה יש צורך לפצות את הנפגעים ו/או בבני משפחותיהם. כל תיק כזה נחשב למורכב. משום כך, כדאי לערב עורך דין מיד בראשית התהליך. עו"ד אורית פז מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

    פגיעה בעבודה ביטוח לאומי – הגשת תביעה

    פגיעה בעבודה ביטוח לאומי מחייבת הגשת תביעה. כך במקרים חמורים וכאשר הנפגע אינו יכול לשוב לעבודתו ולהתפרנס. כל תאונת עבודה מדווחת ואמורה להיות מתועדת. צריך לציין כי גם תאונת דרכים בדרך לעבודה או ממנה עשויה להיחשב כתאונת עבודה. הנפגע מקבל טיפול רפואי בבית חולים או במוסד רפואי אחר. הוא חייב לשמור את המסמכים האלו וגם את המסמכים המתעדים את התאונה עצמה. בנוסף, הוא אמור לשמור מסמכים הנוגעים להוצאות הכספיות עבור טיפולים משלימים, הסעות ונסיעות, רכישת ציוד טיפול ושיקום וכן הלאה. המוסד לביטוח לאומי הוא זה שאמור לדאוג לתשלום לנפגע וכן לקבוע לו אחוזי נכות. התהליך מובנה וכולל בתוכו גם זימון לוועדה רפואית. יש צורך להתכונן אליה ולדעת איך להתנהל ולדבר בה. ממנה יוצאת ההחלטה אם להכיר באדם כנכה וגם לגבי אחוזי הנכות המגיעים לו. להחלטה אף יש משמעות ומשקל בעת הגשת תביעות לחברת הביטוח הפרטית המבטחת את המעסיק במקום עבודה.

    תביעות בבית הדין

    תביעות לבתי הדין מוגשות אך ורק כמוצא אחרון לאחר ערעורים לביטוח לאומי. הכוונה היא לניסיונות הגעה להסדר בדרך של משא ומתן . בדיונים ינצל עורך הדין את כישוריו ויכולותיו ויטען לטובת לקוחו. כל סכום שיתקבל עבורו יסייע לו בשיקום חייו ובניהול אורח חיים נורמטיבי.

    שירות ממשרד יעיל

    עו"ד אורית פז הינה בעלת משרד המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ כולל למתלבטים, מחירים נוחים, ליווי שוטף ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח לשרת אחרים.

    ביטוח לאומי פגיעה בעבודה