צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב

    המטרה העיקרית של הרפואה היא לרפא חולים, למנוע מחלות ולהציל חיים. כל הליך ואבחון רפואי נועדו להועיל למטופל ולקדם ריפוי. עם זאת, ישנם מקרים בהם אנשים מגישים תביעות נזיקין נגד צוות רפואי, כגון רופאים, אחיות ובתי חולים, בגין מה שמכונה "רשלנות רפואית". הרפואה ממומנת באמצעות משאבים ציבוריים, כאשר האזרחים תורמים סכומי כסף משמעותיים לשירותי בריאות. כמטופלים, יש להם זכות לקבל החזר על השקעתם. רשלנות רפואית כרוכה לרוב במעשי מחדל, כאשר רופא אינו מספק טיפול מתאים למטופל. זה יכול לכלול אי אבחון בזמן של מחלה, עיכובים במתן טיפול מונע או מציל חיים, או אבחנות רשלניות. מדובר בהליכים רפואיים מוכרים שמשום מה לא בוצעו, וכתוצאה מכך נגרם נזק בלתי הפיך למטופל. באם ברצונך לתבוע על מחדל מסוג זה ניתן לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב

    חשיבותו של עורך דין רשלנות רפואית בתל אביב

    בתקופה האחרונה חלה עלייה במספר תביעות הרשלנות הרפואית. בעבר, לעתים קרובות מטופלים עקבו ללא עוררין אחר עצתו של הרופא ללא ביקורת או פנייה. עם זאת, עם חשיפת מקרים רבים של רשלנות רפואית בתקשורת, המטופלים הפכו מודעים יותר ומגישים תביעות המבקשות פיצוי על נזקים שנגרמו עקב רשלנות רפואית. בתי המשפט פסקו סכומי כסף נכבדים למי שהוכיחו בהצלחה כי נגרם להם נזק עקב רשלנות רפואית. רשלנות עלולה להתרחש בתחומים שונים, לרבות פרוצדורות כירורגיות, לידה, בדיקות אבחון, אי התייחסות לנתונים או תוצאות בדיקות רלוונטיות ועוד.

    הפיתרון

    כדי לבסס תביעת רשלנות רפואית, יש להוכיח שלושה מרכיבים מרכזיים: רשלנות, קשר סיבתי ונזקים. יש לבסס את הרשלנות באמצעות מומחה בתחום הרלוונטי המעיד כי הטיפול שניתן לנפגע אכן היה רשלני. יש להוכיח את הקשר הסיבתי בין הטיפול הרשלני לבין הנזק הנובע מכך. גובה הנזק נקבע על ידי בית המשפט לאחר שקילת עדויות של מומחים רפואיים בדבר הפגיעות והפגמים שנגרמו לנפגע. מטרתו של עורך דין רשלנות רפואית היא למקסם את הפיצוי הנפסק לנפגע, במטרה לסייע לו בשיפור איכות חייו במידת האפשר. מספר גורמים משפיעים על גובה הפיצויים המתקבלים, לרבות גילו של הנפגע, הכנסתו לפני הפציעה ואובדן השתכרות צפוי עקב הפגיעה. משרד עורכי דין אורית פז, הינו משרד מקצועי בתחום זה, פנו ליעוץ.