צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין נזיקין בצפון

    עורך דין נזיקים בצפון, מומלץ למי שמתגורר בצפון ורוצה לתבוע אדם או ארגון כלשהו שגרם לו נזק גופני או נזק לרכוש. בטרם יחליט עורך דין כיצד לנהוג בתביעה, חשוב לבחון היטב את נסיבות המקרה. במקרים של תאונות דרכים או תביעות ביטוח פרטי, ייתכן שנושא הרשלנות לא יהיה רלוונטי. עם זאת, במצבים אחרים יש צורך להוכיח כי צד התרשל כלפי הנפגע, וכי התרשלות זו גרמה לתאונה. לדוגמה, אם אדם נופל ונפצע ברחוב ללא סיבה נראית לעין, ייתכן שהוא לא יהיה זכאי לפיצוי כספי. עם זאת, אם נפל ונפגע עקב מדרכה שקועה, הוא עשוי להיות זכאי לפיצוי מאחר שהעירייה התרשלה באי זיהוי ותיקון המפגע. דוגמה נוספת היא עובד שנפצע במהלך עבודתו. העובד יכול להגיש תביעה לביטוח הלאומי ללא קשר לאשמה. עם זאת, על מנת להגיש תביעה נגד מעסיק, יש צורך להוכיח כי המעסיק התרשל בכך שלא סיפק סביבת עבודה בטוחה או הנחיות מתאימות לאופן ביצוע המשימה ולא היה ערני לסיכונים הנלווים לכך.

    הערכת נזק על ידי עורך דין נזיקין בצפון

    לאחר שעורך דין נזיקין בחן את היבט הרשלנות, השלב הבא הוא הערכת הנזקים הנובעים מהתאונה. שלב זה הוא קריטי, והוא מצריך מומחיות של עורך דין ותיק שיכול לקבוע במדויק את שווי התיק ולהעריך את היקף הפיצויים. עורך דין נזיקין בצפון חייב להיות מנוסה בתחום. למשל בנושא נזקי גוף,  לאחר בחינת הרשלנות וזיהוי הגורמים נגדם יש להגיש את התביעה, מוגשת לבית המשפט תביעה בצירוף חוות דעת רפואית המתעדת את הפגיעות שנגרמו בתאונה. אם מעורבת חברת ביטוח, היא עשויה לנסות ליישב את התיק באמצעות משא ומתן, במטרה להפחית את העלויות הכרוכות בהליכים משפטיים. אם הצעת פשרה תואמת את נזקיו של הנפגע, ניתן לפתור את התיק בשלב מקדמי זה.

    מעבר לבית משפט

    אם הסכום המוצע לא יפצה את הנפגע במלואו על נזקיו, התיק יעבור לבית המשפט. במהלך ההליך רשאי השופט להציע סכום פשרה על מנת להגיע לפשרה. אם כל הצדדים מסכימים, ניתן לפתור את התיק באמצעות הסכם פשרה. אם סכום הפשרה המוצע עדיין אינו משקף כראוי את נזקיו של הנפגע, התיק ימשיך להתנהל, ויאפשר הצגת ראיות להוכחת היקף נזקו של הנפגע. לכן חשוב מאוד שעורך דין מנוסה בתחום יטפל בתיק שלכם. עו"ד אורית פז עוסקת בתחום שנים רבות וטיפלה במגוון רחב של תיקים. פנו אליה לייעוץ.