צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ביטוח לאומי בתל אביב

    עורך דין ביטוח לאומי בתל אביב, מייצג את כל הנושאים הקשורים לתביעות מול ביטוח לאומי. בין הנושאים כלולה גם תביעה לתאונת עבודה. תאונת עבודה מתייחסת לפציעה המתרחשת במהלך העבודה ומזכה בפנסיה. אם מישהו חווה נכות הקשורה בעבודה, הוא יכול להגיש תביעת נכות מעבודה ולקבל דמי פגיעה מהמוסד לביטוח לאומי, לצד טיפול רפואי חינם. אם הפציעה גורמת לנכות, הפרט עשוי להיות זכאי לקצבה חודשית או למענק חד פעמי. למשרדה של עו"ד אורית פז יש רקורד של טיפול מוצלח בתביעות בגין מצבים המזכים בנכות. כמו בן המשרד גם עוסק בערעורים שונים מול הביטוח הלאומי.

    תחום עיסוקו של עורך דין ביטוח לאומי בתל אביב

    בין שלל התחומים בהם עוסק עורך דין ביטוח לאומי בתל אביב ניתן למצוא תביעות נכות כללית. המוסד לביטוח לאומי מעניק קצבאות נכות לאנשים שכושר ההשתכרות שלהם נפגע עקב נכות, בין אם מדובר בפציעה ובין אם מדובר במחלה. כדי לזכות, על האדם לעמוד בקריטריונים לנכות רפואית של 60% לפחות. במקרים בהם לאדם נכות בשיעור של 25% ומעלה, מספיקה 40% נכות רפואית. פנייה לסיוע מעורך דין ביטוח לאומי נכות כללית יכולה לשפר משמעותית את סיכויי התביעה להצליח. משרדנו זכה להצלחה רבה במקרים בהם תביעות נכות כללית נדחו בתחילה במישור הראשון של הביטוח הלאומי אך לאחר מכן התקבלו בדרג השני בוועדה הרפואית לעררים.

    האם ניתן לערער על החלטת ביטוח לאומי?

    חשוב לדעת כי על החלטת ביטוח לאומי ניתן לערער תוך 60 יום ממועד קבלת ההחלטה הראשונית. הערר מוגש לוועדת ערר, המורכבת מפאנל של שלושה רופאים. זה שונה מהוועדה, שמערבת רק רופא אחד. הרופאים בוועדת הערר ממונים על ידי משרד הרווחה ונחשבים לאובייקטיביים יותר. הוועדה בוחנת את ההחלטה הראשונית וקובעת אם לקבל או לדחות את הערעור. אם הוועדה סבורה כי יש להפחית את אחוזי הנכות המיועדים לפרט, עליה להודיע ​​למבוטח ולאפשר הזדמנות לחזור בה מהערעור. כדי להגביר את הסיכוי להצלחת ערעור בוועדה, רצוי לפנות להכוונה מעורך דין המתמחה בענייני ביטוח לאומי. לכל מבוטח יש זכות להגיש ערעור. ניתן להגיש את הערעור על אחוזי הנכות שנקבעו או במצבים בהם ליקויים מסוימים הקשורים לאירוע לא הוכרו על ידי המוסד לביטוח לאומי. אם ברצונכם להגיש ערעור לביטוח לאומי, מומלץ לפנות אל משרד עורכי המתמחה בתחום. עו"ד אורית פז, עוסקת מזה שנים רבות בתחום ותשמח לסייע.