צור קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ביטוח לאומי במרכז

    המטרה העיקרית של המוסד לביטוח לאומי היא לספק תמיכה כספית כאשר אנשים אינם מסוגלים לעבוד עקב נסיבות שונות כמו אבטלה, פיטורים או פגיעות פיזיות ונפשיות. אם מישהו חווה שינוי בבריאותו עקב פציעה, הוא עשוי להיות זכאי לסיוע כספי באמצעות תביעה. סיוע זה כולל קצבאות, אחוזי נכות, קצבאות וצורות תמיכה אחרות. עם זאת, ניווט בתהליך הבירוקרטי והבנת החוקים המורכבים יכולים להיות מאתגרים עבור אנשים המגישים תביעה בעצמם. לכן יש חשיבות מכרעת לפנות להכוונה וסיוע מעורך דין ביטוח לאומי המתמחה בטיפול בתביעות מסוג זה.  באם הנכם מתגוררים באיזור המרכז, מומלץ לפנות לקבלת שירות אצל עורך דין ביטוח לאומי במרכז, עו"ד אורית פז מתמחה במימוש זכויות רפואיות מול המוסד לביטוח, פנו אליה עוד היום לייעוץ

    היתרונות של עורך דין ביטוח לאומי במרכז

    תמיד ממומלץ למי שמתגורר במרכז, לשכור את שירותיו של עורך דין ביטוח לאומי במרכז. כך תוכלו להיות נגישים וקרובים אליו לכל דבר גם אם מדובר בהבאת מסמכים או חתימות. בנוסף עורך הדין יוכל להיות קרוב לסניף ביטוח לאומי הקרוב אליכם.

    הערכת זכאות: עורכי דין לביטוח לאומי מתחילים בהערכה האם לקוח עומד בקריטריונים לזכאות להטבות. הם מעריכים את מצבו הרפואי של הלקוח, היסטוריית עבודתו וגורמים רלוונטיים אחרים כדי לקבוע אם הוא זכאי

    הגשת תביעה: עורכי הדין מסייעים ללקוחות במילוי והגשת בקשות לקצבת נכות ובנושאים שונים הם מוודאים שהבקשה מדויקת, מלאה וכוללת את כל המסמכים והראיות הרפואיים הדרושים לתמיכה בתביעה.

    תהליך ערעור: אם תביעת נכות ראשונית נדחתה, עורך דין ביטוח לאומי מדריך את הלקוח בתהליך הערעור. זה כולל הגשת בקשות לבדיקה מחדש, ייצוג הלקוח בדיונים, ועוד.

    מדוע חשוב לשכור את שירותיו של עו"ד מומחה?

    עורך הדין העוסק בתחום הוא בעל ניסיון רב בניהול תיקים מסוג זה הוא יכול לסייע בכל מיני נושאים לדוגמא:

    איסוף ראיות רפואיות: אחד התפקידים הקריטיים של עורכי דין ביטוח לאומי הוא איסוף, ארגון והצגת ראיות רפואיות המבססות את נכותו של הלקוח. עורכי דין מהתחום עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי מקצוע בתחום הבריאות ויודעים היטב מה לעשות על מנת להשיג את התיעוד הנדרש.

    עדים מומחים: במקרים מסוימים, עורכי דין של ביטוח לאומי עשויים להסתייע במומחים מקצועיים או רפואיים כדי להציע עדות המחזקת את תביעת הלקוח לקצבת נכות. אורית פז משרד עורכי דין, מנוסה בתחום פנו אליה ליעוץ.